Thursday, August 4, 2016

ウニさん元気になりました

昨日大阪にきたよ。でも一昨日まで本当に来られるかどうかわかんなくてね。実は、キャンセルしようかと思ってた。
でもウニさん元気になりました😂😍
沢山の人達に、心配していただき助けて頂きました。ありがとうございます🙏
それまでの10日間でウニごんの調子がめっちゃ悪くて、ご飯も水も飲まない4日間で、嘔吐しまくっててね。1週間で1ポンドも体重減。
病院にも3回行って、一晩お泊りもしました。お注射合計7本、血液検査、レントゲン数回、オシッコ検査、皮下輸液、点滴、そしてお薬3種類の後、少しづつ回復してさ〜大阪出発前日に全快に。
あ〜、もう〜、本当に心配しました。
でも、私のことを想って良くなってくれたかのような、親想いのウニごんに感謝してる❤️





Arrived in Osaka yesterday. I was really thinking about cancelling this trip. For past 10 days or so, Uni started having health issues, and finally stopped eating and drinking water 4 days. She kept vomiting and lost one pound in a week.
After 3 doctors visit, one night stay in Animal Clinic, 7 shots, blood tests, several X-rays, urine test, subcutaneous fluids, IV and 3 medicines, she started acting like she used to be:)
At last, I can see her fully recovery just before the day I would fly to Osaka. It seem like she knew that she needed to be better for me.
I am so grateful for her being so good:)

No comments:

Post a Comment