Friday, May 15, 2015

大阪行ったときの写真だよ。

またまた話が行ったり来たりになりますが、
この間のヨガ練の日本の旅での大阪滞在中の写真紹介。
大阪城の夜のライトアップ&お花見期間にかろうじて間に合ったんだけどね〜、
葉桜でした。
 
大阪城&桜の偶然みつけた同じ絵図マンホール。
しかもカラーでかわいい❤️

新世界〜♪
しっかり串揚げホッピングいってきました。

天満の飲み屋さん街。
なんか超下町で安くてうまいもん満載でした。
何年前なんだろうか?
このさんまさん。
すごい爽やか(笑
 
ヨガの練習というよりも食い倒れにいった感じだけど。。
私は何の串揚げを食べてるでしょう?
 
答えはこれ↓
紅生姜の串揚げ♪
そしてたまたま大阪でやってた私の好きなティムバートンの展示会。
電車のつり革広告で見つけちゃったのよ〜。
素敵な展示会でした。行けてラッキー❤️
Pictures from Osaka when I went to practice yoga there last month.  I woke up super early in the morning to practice, and I was able to go around the city afterwords.
Osaka is well known for great food! I definitely enjoyed them so much.

2 comments:

  1. Yum!! Thinking about all the fun we had there with you couple of years back :-)
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know right? we should go back there together again! Now I know more great places to eat!! Let's go!

      Delete