Saturday, January 31, 2015

東京ステイ

日本で年末年始を過ごして帰って来たんだけど、お友達のサプライズ計画の為に3日間ほど東京へ行ってまいりました〜。
ロスからの友達カップルがバケーション先のインドネシアからの帰りに東京で過ごす数日間を、お友達マルセラを驚かせようと、彼女の旦那さんが密かに計画してくれて私を東京へよんでくれた旅。
私も大好きなソフィア・コッポラの映画Lost In Translationで舞台に使われたパークハイヤット東京に、彼らもその映画を見て以来東京に来たらこのホテルにお泊まりしたい〜という希望で、東京ステイはとっても素敵❤️
私はちょうど1ヶ月位前にまたまたこの映画観ててホテルへの想いも新鮮だったし、窓からの景色、サービス、快適さ、ベットの寝心地さ、どれもこれもめちゃくちゃ素晴らしかったです。
東京へは私が先に到着してたから、お友達が部屋に着いた後に密かにジョン(旦那さん)から連絡もらって、お部屋にでかけピンポ〜ンってサプライズしました。
マルセラは最初は私だってわかなくんて、キョトンとした顔で2秒くらいして気がついてた(笑
何回もハグして、彼女は涙ぐんで喜んでくれて、ジョン(旦那さん)のサプライズ計画大成功でした。
最後にあったのは2年前には渋谷で一緒にお泊まりして以来、とにかく食べて&飲んで&おしゃべりし続けた楽しい3日間でした。

空から見たグアム
ホテルからの景色
ふかふかのバスローブで記念撮影(笑
バスタブが大きくて❤️
お外は寒いので何回もお風呂しました。
It was so cool to get together again with John and Marcela in Tokyo:) It has been 2 years since the last time we met and hang out in Shibuya, Tokyo.. 
It was John's idea to surprise Marcela by me popping up at her hotel room! Mission was succeed!!  Oh..  I really should have videotaped Marcela when she saw me.
We talked endlessly and ate (drink) endlessly for 3 days. 
Thank for them so much for making this happen. How grateful I am!  They inspired me a lot, and gave me something great perspectives in my life.
Btw, I really loved the movie " Lost in Translation", so it was a wonderful experiecne to stay at Park Hyatt Tokyo.  I really didn't want to leave there..(and bathtub)

2 comments:

  1. It was really great! It still warms my heart when I think about our time together.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me, too! It was like a dream, and I am still excited to tell others what happened in Tokyo with you two.

      Delete