Wednesday, December 3, 2014

サンドキャッスル

お友達がグアムでベガスっぽいショーをするサンドキャッスルへ招待してくれました。
すっかり忘れてたグアムにもこんなところがあったことを(笑
Vegasでもいろいろとショーみてきたからそれに比べるとね、やっぱりグアムって感じだったけど。
ショーのスケールは小さめでもね、ステージの真ん前のお席だったので、ダンサーのお姉さん達の顔から足までまじまじとみれたし、アクロバットのお兄さんの筋肉と中国雑技団系の女の子の超柔軟なところを、まじかで拝んできました。
やっぱパフォーマーっていいなぁ〜カッコいいなぁ。
そして、もっと柔軟さと筋肉が欲しいと思った夜でした。
ここから始まったカクテルからお家のみワインへと移行し、結局朝の3時半まで盛り上がっちゃいました。
My friend invited me to Sand Castle. 
We watched Vegas-ish show including show girls, magicians, tigers, acrobat performers..
It was a small version of what I've seen in Vegas.  
It was nice that theater wasn't so big and my seat was right in front of the stage.
I could watch those performers very close, and their performance and muscles are just so worth to watch.
We started drinking cocktail here and moved to my house for another bottle of wine.  We ended up talking until 3:30am!   It was a fun nite.

No comments:

Post a Comment