Tuesday, August 26, 2014

ステーキ!

昨夜、お肉のカタマリ(?)をめっちゃ久しぶりに食べました(笑
これ一人で食べたわけじゃないんだけどね。
トレーニング中はベジタリアンだったし、普段もそんなにお肉のカタマリは食べないんだけどね。
最近ヨガするとき膝関節がゴリゴリ鳴るから、油不足かな?と思って(単純なアイデア)
久しぶりに食べたお肉、美味しかったです。ついでに赤ワイン3杯ものんじゃいました。
たまに食べるステーキはいいね。ごちそうさまでした。
I finally ate a block of meat last night!  I didn't rat this for all by myself, though.
During Teacher Training, I have been a Vegetarian, and I usually don't eat much of meat anyways.
However, recently during my yoga practice , I feel a bit stiffness on my knee joint. I thought maybe it is time to eat some meat. ( I don't even know what this means...)
Steak tasted so good! I had 3 glass of wine as well:)
It was such a treat.  Maybe once in a while to eat good steak is so nice.

No comments:

Post a Comment