Saturday, June 7, 2014

ロミちゃん、またどこかで逢おうね。

先日お友達のネコちゃん『ロミオ』が先日天国へ旅立ちました。
ラスベガスへ私が引っ越したばかりの頃に友達の家へやってきた兄弟のロミオ&ゼロ。
まだほんの数ヶ月の赤ちゃん猫だった時から知ってるから、私にとって2匹は甥っ子のような存在だったから、本当に悲しい。
お友達が一生懸命お世話して看病した末の結果だから、もう仕方がないと思うしかないんだけど、愛猫を失った彼女の気持ちを考えて、私もいつかそんな日が来るのかと想像しただけで胸が張り裂けそうになる。
愛くるしくて凛々しい顔のハンサムボーイのロミちゃん。
いい飼い主さんに恵まれて幸せな猫ちゃんだったと思う。
またどこかで逢いたいです。
私ももっといい飼い主になろう。そして今いっそうウニちゃんを可愛がってあげようと思う。私の最愛なるウニごん。元気で長生きしてもらおう!
My friend' cat Romeo passed away the other day. 
When I moved to Las Vegas in Sep. 2001, white fluffy kitten boys named "Romeo" and "Zero" came to my friends' house and I was so executed and remember how adorable they were!!!
Since I knew them as kittens, these boys were like my cute nephews. So, when the devastated news hit me very hard and broken my heart...
Romeo was very ill and fought his illness bravely.  My friend took care of him very well and very seriously.  There was nothing more that they could have done.  Despite of their prayers and efforts, sadly he had to end in this life.
When I think of what my friend had to go through and imagine one day I must face the fact that I have to let go of  my dear cats, too. 
It is a fate for people who live with pets as their life companion, and it is a good thing that we take care of their whole life. I know that sincerely... but.. it is harsh.. 

Romeo was very friendly and handsome boy.
I am sure he was very lucky and happy cat who lived with his brother Zero and a nice family.
Rest in peace, and I hope I can meet him somewhere again. 

No comments:

Post a Comment