Thursday, May 29, 2014

モンキーon the beach:)

またまた再登場のモンキーですが、今日はお友達の誕生日でその彼女のところへ数日前に飛び立って行きました。今頃はこの子は飛行機の中かなぁ〜♥️(っていうか、誕生日に間に合うのか?)
お別れの前にビーチへ連れて行って、ちょっとベタな写真を取ってきたよん。
グアムのお土産ちっくなポストカード風で♪

Today is my friend's birthday. This monkey is flying on her way to my friend now. I don't know if she  will be there on time, tho...  anyway, before I put her in an airplane, I took a few snapshots on the beach with her.  Aha! These photos can be great postcards from Guam:)

2 comments:

  1. 最高!!これは、グアムにいつか行きたい私としては、壁紙にさせていただくぅ!!
    今頃は、ファーストクラス?!笑

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃん、コメントおくれてごめんよ〜。無事にお友達のお家に到着しました♥️
      これで私のモンキー家族がどんどん増えていってま〜す。

      Delete