Sunday, May 11, 2014

母の日おめでとう〜

母の日の今日のサンセットは奇麗だったよ〜。
いつものサンセットをみるビーチからじゃなくて、今日はエアポート近くからタモン湾を眺めれる場所からサンセットを撮りました。

お母さんへの感謝の気持ちは言葉では伝えきれないなぁ〜。
でもベタだけど、心から感謝しています。
お母さん、いつもいつもありがとう。
 私は『母』ではないけどね、いちようウニちゃんにとっては『母』なのかな?
それとも、私はウニの『召使い』かなぁ〜(笑  (猫ちゃんと一緒に住んでる人ならわかるのよね?この意味)
Today's sunset was very pretty and magnificent:)  Often I go to the beach to see the sunset, but today I saw a beautiful sunset near the airport overlooking Tumon Bay.

Today is Mother's day. Any words can show how grateful I am for mom. 
Happy Mother's day! I love you from the bottom of my heart, and words can't even express  how much I am grateful.

I am not a "Mother" myself. but am I a mother to my cat "Uni" ?
or am I uni's  "servant"?   ( if you live with cats, you know what I mean, do you?)

No comments:

Post a Comment