Sunday, May 25, 2014

サンセット 052514

昨日5月24日(土曜日)のサンセット。
サンセットは夕日が沈んだ後の空もどんなんか楽しみ♪
昨日はドラゴンでもいるかのように、空が燃えてたよ〜。
きれい〜。
ドラゴンと言えば、
やっとGame of Thronesも1巻が読み終わって2巻目読み始めました。
早く読めるといいなぁ、本だけどワクワクする♪

Sunset from yesterday (May 24th, 2014)
I like watching sunset ( as you already know) and I am always looking forward to see the sky after sunset.
Yesterday, it was like a dragon in the sky. It looked like it was on fire burning. 
Amazing!!
Speaking of a dragon, I finally finished book 1 of Game of Thrones:)
I just started to reading the second one. so excited to read all the adventure again!

2 comments:

  1. 日本、特に関東では、こんなお空は、絶対にみられないよ!このお空を見られるだけでも儲けもん!
    人生で、すごくプラスになると思う❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃ〜ん、あれ?プロフの写真って前からこれだったっけ?可愛いよ〜♥️
      そうだよね、私もこんな夕焼けがドかーんと見れる事にすごい感謝してる。ブログやインスタでそればっかりアップするの『くどいかな〜』と思いつつもね、ついついみんなに見て欲しくってさ。
      人生プラスのお裾分けよ〜♪

      Delete