Wednesday, April 23, 2014

『いちごちゃん』♥️

お友達がこれもって家にきた(笑
私がよく描くキャラの『いちごちゃん』を
イチゴとリンゴをくり抜いて、
それにチョコレートソースで顔を描いて〜♪
めっちゃかわいぃ&美味しかった♥️

Oh my.. Great surprise to start a day.
My friend made me "Ichigo-chan" for me
"Ichigo-chan" is a character I draw a lot.
These are made with strawberries, apple and chocolate sauce.
How cute and sweet these are!

2 comments:

  1. 何度見ても、ニンマリいやされまぁす♪

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃん、めっちゃ可愛いよね♥️ 私もみてびっくりしました! 実は作ってくれたのはあの埼玉さんです(笑
      イチゴが小さかったから大変だったらしいよ〜。

      Delete