Wednesday, March 5, 2014

エビドリア

夕方ヨガがある日は簡単な夕ご飯を食べるんだけど、
ヨガお休みの日にお友達がクリームソース作って持ってきてくれたので、
エビドリア作りました♥️
私の家のメモリのみえないオーブンに適当に15分くらいいれて、
できあがり〜♪
美味しかった。ごちそうさま。
When I have a yoga practice in an early evening, I usually have a simple dinner at home.
I didn't have a yoga class tonight, so my friend brought me a white sauce to help me cook Shrimp & rice casserole for a dinner.
After placed all the ingredients in a casserole dish and popped it in an oven about 15 min., and... Wa-lah! it became very yummy dish for a dinner:)  

4 comments:

  1. 私もケビちゃんも大のグラタン好き♪
    たまにすっごく食べたくなるよね。
    ホワイトソースを作ると、すっごい脂質量にビックリしちゃうけど、でも、やっぱり旨いよね~~。

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHAMPOO♥️、コメントありがとう〜。
      グラタン美味しいよね、私はあんまり作んないんだけど、結構簡単でウマウマ〜という事を知りました(笑
      確かにカロリーは高そうだけど(笑
      たまにはいいさぁ〜♪

      Delete
  2. looks delicious! I'm so lazy to cook especially for myself. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marcela, you have a great chef at home:)
      And don't worry, I am lazy too so that only few pics of my cooking picture are here on my blog. hehehe

      Delete