Saturday, February 15, 2014

ハッピーバレンタイン♥️

ハッピーバレンタイン♥️
グアムも♥️のイルミネーションやお店はピンクや赤のデコがいっぱいで可愛いかったよ。
アメリカではバレンタインは大抵男の子から女の子へ、それとお友達同士でもお祝いしたりするのよ。 私にも数日前、お友達からバレンタインカードとギフトのメールが届きました♥️ うれし〜ありがとう♪
先日小さなキャンバスをクローゼットの中に見つけたので、バレンタイン風に♥️といつものお花模様をモチーフにして、ここ2、3日私は絵を描いてました。
夕方サンセット見に行こう♪と思ったら、バレンタインは一年中で2番目にレストランが忙しい日(らしい)。。。
ものすごい渋滞で日が暮れちゃった。
 
Happy Valentine's day:) 
It was a very pretty day with a lots of red and pink hearts and flowers illuminations and decorations here in Guam.
I've received a card from one of my best friend from US with goodies. I like it here in US that  even friends can celebrate Valentine's day. (In Japan, it is a day for girls to give chocolates to boys. not the other way around..)
I found a small canvas in a closet the other day, so I have been painting a heart and my usual flower on it for last couple of days.
Did you know that Valentine is the second busiest day at the restaurant throughout a year?
It was traffic everywhere. I was going to take a picture of sunset, but I got to the beach after sunset. It was still pretty after sunset, tho.

2 comments:

  1. 最近いちごちゃんが描く絵は、躍動的でパワーと希望を感じるんだ!
    すごく元気をもらえます♪
    いちごちゃん自身、最近心境に変化があったのかな^^❤

    また楽しみにしてるね!いろんな絵を見せてね*^^*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃん、ありがとう。
      私の絵から感じてくれるパワーうれしです。

      これはきっと、自分への喝をいれてるのかもね。
      そういう風になりたいって希望を込めているんだと思う。
      私自身はへなちょこですけど、気合いが絵にこもってきたかな(笑

      Delete