Thursday, November 28, 2013

Happy Thanksgiving :)

今日は"ThanksGiving Day"です。
感謝祭は家族が集まりみんなでご飯(七面鳥とかね)食べたりして、いろんな事に感謝したりする『サンクス(感謝)ギビング(与える)日』。
先日お友達からいきなり電話があってね、『感謝祭だからアップルパイどうぞ〜♥』て、感謝祭には欠かせないパイ一皿まるまるもらっちゃった(笑)
私は夜予定していたディナーがキャンセルになっちゃったので、ひっそりお家ごはんの感謝祭ディナーだったの。
七面鳥はないけれど、アップルパイで感謝祭モード♪
いろんな事あった一年だったけれど、私はつくづくラッキーだなぁ〜♥って思う。
この一年は家族と友達に恵まれてる事をすごく実感したし、私が成長する為にいろんな経験をさせてもらいました。
ありがとうございます。
Happy Thanksgiving;) #neko #cat #ABeautifulMess apple pie apple pie apple pie Thanksgiving selfie :)
Today is ThanksGiving Day:)
A few days ago, I got a call from a friend out of the blue and told me, " I want to give you an apple pie for Thanksgiving day!" I receive one whole pie to myself!  I decided to share with friends:) 
I stayed at home eating dinner because my dinner plan was canceled..Well, it's okay.  I didn't have turkey or cranberry sauce, however I have a YUMMY APPLE PIE!
While indulging a slice of pie, looking back and thinking of this year. I always think I am a lucky person in all means. I am thankful for surrounding by great family and friends.
I am thankful for the experience I had in order for me to grow up. Thank you.


No comments:

Post a Comment