Tuesday, November 26, 2013

グアム観光写真 その①

普段はわりと引きこもり〜な私ですが、
お友達が来ていた数日間はかなりアクティブに、そして私も観光客のように久しぶりにあちこち行動しましたよん♪
お友達のリクエストはとにかく自然に癒された〜い♥
なんと16年ぶりのグアム!
でもあんまりグアムは変わってなかっただろうなぁ(笑
まずはたっぷりの海とお気に入りのカフェといくつかのビーチを回り、サンセットをみてチャモロビレッジへBBQをゲットし、夜は遅くまでおしゃべりで盛り上がりました♪
写真を沢山撮ったので、グアム観光写真その②へ続きます。
Guam 2013 @Tu Re CAFE @Tu Re CAFE @Tu Re CAFE@Tu Re CAFE
はつえ&ようこzKite Surf Guam Sunset 112013 Hatsue on the beach @Chamorro Village Night Market
@Chamorro Village Night Market
@Chamorro Village Night Market@Chamorro Village Night Market  チャモロフィエスタプレート
Cuz my bestie was here, I was going around the island with her like normal tourists do. Her request was to enjoy Guam's nature. Ocean, beach, jungle, and etc.
It has been 16 years since she was here last time!
We started off with my recent fave cafe,  went to a few different beaches, enjoy sunset moment, went to Chamorro Night Market to get fiesta plate. We had a great time:) and I still have more pictures to share at next blog entry.

No comments:

Post a Comment