Tuesday, November 19, 2013

ウニと執事さん

おはようございます。
最近ウニネタが多い(笑)
猫バカ親バカなので仕方ない(笑)
ウニは朝私が起きると即座おもちゃをもってやってきます。
おもちゃを投げて欲しいのです。
もうボロボロなんだけどベガスからずっと一緒です。
大好きな『ドコモの執事さん』です。
グアムは今日もからっといいお天気です。
今日の夜中過ぎにお友達がグアムに到着します。ルンルン♪
Uni and her #1 fave toy.  #neko #cat #ABeautifulMess
ベガスでのウニと執事さん。
実は2匹いるのだ♥
Good morning. I post about my cats a lot.
They are my precious babies:) Just like parents talk about their kids all the time, I talk my cats as well.
Every morning right after I wake up, Uni brings her toy on my bed and asks me to throw it.
This is her fave toy ( It's one of character from DOCOMO. His name is "Shi-tsu-ji san". He is a sheep, but also a butler. In Japanese, sheep(Hi-tus-ji) and butler(Shi-tsu-ji) sounds similar.) Anyway, Hi-tsu-ji san is already torn apart, this is her ultimate fave that she had it form Vegas (bottom 2 pics were taken in Vegas).
Today is absolutely wonderful weather on Guam. My friend is arriving after midnight. Can't wait!!

2 comments:

  1. 執事さん!!きゃわい❤

    うちの猫も、汚い靴下。お気に入り笑

    ひろまめ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃん、汚い靴下(笑
      いいねぇ〜。
      なんかお気に入りの香りがするのかな?
      ネコちゃんはちなみに香り付きの(?)靴が好きだよ。
      ウッとりして、顔突っ込んだりしてる。
      おもしろいよね、なんかググッとくるものがあるんだね。

      Delete