Friday, October 18, 2013

桃季 "Toh Lee" @Guam Nikko Hotel

またまた食べ物ポストですが。。。

アメリカでのお友達はもうみんな知ってると思うけど、私飲茶がダイダイダ〜イ好き♥
しばらく行かないと猛烈に食べたくなるのが飲茶。

グアムでも飲茶が食べたくなった! 
そしたら、日航ホテルの中の中華”桃季”にね、週末に飲茶の食べ放題があった! ルンルン♪
シューマイや餃子の他にも私の大好物の大根餅もあった。(ここでは英語表記はRadish cakeだったよ)
他にもエビチリとか青椒肉絲などの普通のメニューも沢山あって全て食べ放題でした。
最近の天気はあんまりよくないから、タモン湾が一望できる窓からの海は波がジャンジャンできてていつもの綺麗な湾じゃなかったけど、ご飯はしっかり美味しく頂いてきました。
日航ホテルなので、ココで食べる中華は日本で食べる中華に似てて美味しいんだよね〜。またこよっと♪

師匠〜、これマクロです♥ 初めてお外に連れて行きました♪ これで私の世界が変わるよ〜。ふふふ。
IMG_2807IMG_2808 IMG_2809 IMG_2816 IMG_2843 IMG_2819 IMG_2826
Hello, another food post again...
If you are my friend from the States, you've already known how much I LOOOOOVE dim sum! I just feel like I need to eat dim sum once in a while. 
I crave dim sum on Guam, and my friend found me all-you-can-eat dim sum/Chinese at "Toh Lee" restaurant, Guam Nikko Hotel:) Yay, yay, yaaaaay!
Besides gyoza, shu-mai, and my absolute fave radish/turnip cake, sweet n' sour pork, chili shrimp, and stirred fried beef and bell pepper with oyster sauce, and etc are included in a menu of all-you-can-eat. Great deal!
From the window, you can overlook Tumon Bay. Weather wasn't so good that ocean wasn't pretty as usual.
I liked Chinese food here. It reminds me of Chinese food that I eat in Japan. So good.

No comments:

Post a Comment