Wednesday, October 2, 2013

女子会♪on Guam


昨日の女子会♪は、GUAM HILTON HOTEL内の"Roy's"で実はお姉ちゃんJoyceの誕生日シークレットディナーでした。
私はマグロ、サーモン、タラのお魚三種+おにぎり(笑)の豪華プレートをチョイス。
そして"Roy's"といえば、やっぱりチョコレートスフレ♥ 
トロ〜ッと濃厚なチョコレートがたまんない。
美味しかったよ〜。お腹一杯の楽しい女子会でした。
IMG_1763 IMG_1771 IMG_1775 IMG_1778 IMG_1779
Went out for a secret birthday dinner for Joyce last nite at Roy's restaurant in Guam Hilton Hotel.
I had a big plate of Ahi Tuna, Salmon, Cod, and onigiri( Japanese rice ball) for main:)
When you eat at Roy's, you must have a chocolate suffle. Melted rich chocolate inside of this is waiting for you, and ummm it is so gooooood.  Joyce told me another restaurant on Guam serves a great chocolate suffle, so I need to check it out next time:) It was a fun girls' nite out.

2 comments:

  1. いちごちゃん、スリムになったーー❤
    そして、元気そうで何より♪
    笑顔が見られて嬉しいよ♪

    ひろまめ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ひろまめちゃん、ありがとう♪
      でも。。。スリムにはなってないのだ(笑)
      ヨガもまだこっちではじめてないし、なかなか朝早起きできなくてビーチに歩きにも行けてない。
      でも食べる事だけは着々(笑)
      そして食べている時は本当に幸せなんだなぁ〜♥

      Delete