Monday, August 12, 2013

夢ミルコちゃん

夢ってよくみますか?
私はスゴく良くみるよ。
目を開けていても閉じていても夢ミル子ちゃんです♪
前は夢の内容とかジャーナルに付けたりしてた。
最近の夢は怒ってたり、もめてたりする夢を良くみるんですけど。。なんで?
この間なんて、夢の中でプリプリしながらある人に
『ぅもぉぉぉぉぉ〜!!!』って叫んでたら、本当に声にだして叫んでいて自分の声で目覚めました。
お母さんは隣の部屋で私のオタケビを聞いたらしいし(笑)
ヨガ中の『屍のポーズ』(20秒くらいのが何回もあるんだけど)、その度に夢をみちゃう。
夢見力がぐんぐんアップしてる今日この頃♪
今日は”あんず”と一緒に昼寝しました♥
夢は見なかった。
なんか私たち顔が似てる気が。。。
 
Do you dream a lot? I dream very often with my eyes close or open..  either way, I am a DREAMER:) I used to journal my dreams. Recently I dreamt a lot of angry and frustration dream:( I wonder why?  I was angry one day, and I shouted something so loud to a friend in my dream. Then I woke up and realized that I was shouting something in real...Yes, my mom heard me screaming in next room.  During dead pose at yoga studio, I found myself dreaming something often.
My dreaming power is increasing! 
Today, I took dog(cat)nap with Anzu. No dream at this time, tho. By the way, don't we look alike? hahaha.

5 comments:

  1. Anzu is so cute! I wish I could take a nap with her ;-)
    I think that you dream a lot because you have a lot to process in your head......
    Marcela

    ReplyDelete
  2. Marcela, Anzu is very charming dog.
    I love taking a nap with dog or cat.
    I miss sleeping with my cats.
    Do you take a nap with Brutus, too?


    ReplyDelete
    Replies
    1. Brutus has "necotude" ;-) He doesn't like to cuddle but more he protects more I do it. :-D

      Delete
  3. にてる・・・・ぷぷぷ笑

    ひろまめ

    ReplyDelete
    Replies
    1. あはは〜、私はいちよう歯はでてないけどねぇ(笑)
      あんずは受け口なの!
      下の歯が出ちゃってるから、可愛いのにどこかで笑いをそそります。

      Delete