Tuesday, July 16, 2013

モーニングdate @了庵

先日久しぶりに御嵩町の鬼岩公園の中にあるカフェ『了庵』へモーニングへいってきました。家から車で5〜10分でこんなにリゾートっぽいカフェがあるのは、なんだか贅沢な気がします。
今回もモーニング目当てに来ちゃったけど(コーヒー約450円)ケーキセットとか限定ランチとかもよさそーでした。
春にも来たんだよねぇ〜。でも花粉症Maxの季節で大変でした。(前回のブログはこちら
夏日だったけど木々が茂ってるし小川が流れてて涼しくてテラス席もいい感じだったよ。店内はガラス張りになってるからお外がどの席からも眺められるよ♪
山は季節によって全然違うから楽しい。
そしてやっぱり山育ち、山で癒されるね♥
Ryo-an
Ryo-an
Ryo-an
Ryo-an Ryo-anRyo-an
幼なじみのTちゃんと一緒に充実した時間を過ごしました♥
一緒にモーニングしてカフェの周りの小径を散策して、森林浴してリフレッシュしてきたよ。 
Tちゃんは4月から新たな事にチャレンジ中で超多忙!
そんな彼女に私もがんばろ〜って刺激をもらいます。 
そして、いろんな事相談できるしいいアドバイスをしてくれる本当に良き幼なじみです。
今は彼女が忙しくてなかなか逢えないけれど、心から応援してるよ〜&いつもありがとう!
20130714_115757
I had morning coffee date with my friend the other day.
We picked the cafe "Ryo-an". It locates only 5-10min drive from my house, and surrounding area is absolutely beautiful! 
It was a hot Summer day, but a lots greens and small river make this place cooler. 
I came here in Spring last time(not great season for me since I have terrific allergy). Mountains keep changing its color, smell, and sound depending on the season. 
We really enjoy bright summer greens and took a little hike at this time. As I grow up in the mountain, it is always nice to be in there. 
Since April my friend started challenge herself with a big project , and she became such a busy bee! 
She always inspires me and comfort me. We have been best buddies since we were born! ( I am just ONE day older than her)
I can talk to her anything, and she is such a good listener and adviser. I need more of it!  I don't know when I can get together again, but I am very looking forward to see her soon:)

No comments:

Post a Comment