Sunday, July 28, 2013

友達に久しぶりにあったよ

Reconnecting friends from jr high school over yummy Korean dinner tonight:) too much to catch up for just one nite..
先日中学以来ずっと仲良くしていた2人の友達と韓国料理食べてきました。
高校卒業してもう数十年。
3人ともが別々の国に住んでいることもあって、なかなか揃って逢う事って出来ないんだよねぇ〜。
念願叶って今回10年ぶり以上でやっと実現しました。
久しぶりにあっても何にも変わらない!
中学の時のままだょ(笑)
報告する事もいっぱいだし今現在の事やこれから先の事を語るには短すぎるぅ〜。
一人は中国本土で子供を4人も育てるスーパーママさん♥
もう一人は夢に向かって仕事をしながら学校へ通うチャレンジャ〜♪
みんな頑張ってるなぁ。
私もなんとか前に進んで、友達に追っ付かなくちゃねぇ。
みんなこれから20年先の自分たちを話し合ったよ。
私はどーなってるかって?
『多分満足してハッピーに生きてると思う♥』って言うのが私の答え。
いつもそう、根拠は全然ない。
具体的なプランもない。
でも、きっとハッピーだろうなぁ〜て考えは昔から変わんない。
でもそろそろ具体的に動き出きださなくちゃね。
不安も沢山あるけど、前に進まなくては。。。
その為に今頑張れてる事ってなんだろう?
大好きなヨガでさえ最近夏バテを理由にサボっちゃったりしてたんだよねぇ〜、なので今日から気合い入れて行ってきました。
ヨガ後にパチり、日曜日のお昼間にメークもせず電車に乗って帰るツワモノです♥
IMG_0962
I had a wonderful dinner and coffee with my besties form junior high school:)  We ( three of us ) went to high school together and hang out a lot.
It has been more than 20+years since then. We had different paths, and have lived in different countries. It became difficult for all of us to get together.
Finally we met again after 10+years!!
Nothing has changed, and we were the same as we were junior high:)
We talked endlessly about our past, present, and future... Too many things to talk, and one night was not enough to fill our blanks.
One friend lives in China with her lovely husband, and she is a super mom of 4 kids.
The other friend is a busy bee with her full-time job and full-time schooling for her dream.
I am very happy for my friends.
and... how about me?

I always believe my future is bright and happy.
I don't know why, but I alway think my life is in good hands.
However, some days I am super anxious about my future, and that feeling knock me down some nights.
For that happy future, I need to start moving.. 
What do I do now?
What am I proud of myself?
Yoga? 
Ummm, I love yoga, and this is something I am doing constantly over 2.5 years now. It is part of my life now.
However, I am slacking off going to the studio.. (I am totally blaming to this summer heat.)
Well, today I went to practice.
I took a selfie after yoga:) aweeee my feet looks so gigantic. 

2 comments:

  1. いちごちゃん若いっ❤
    こういうファッション大好き♪
    私もやっと、新しいヨガをみつけたよ!
    普通のやつだけど。
    少し通ってみるよん。
    ひろまめ

    ReplyDelete
  2. ひろまめちゃ〜ん、ありがとう♥
    でも、マジでヨガ後にノーメークで地下鉄&JRを乗っちゃう、完全おばさん化してます(笑)
    ヨガ始めたんだね、少しやるとまた感覚戻ってきてもっともっとやりたいって思うんじゃないかな?
    私も日本を離れたら今やってるヨガできなくなるから(自己的にはできるけど。。)
    この間、イメージトレーニングということで、吉川めいさんのアシュタンガヨガ本を買ってきた。
    イメトレだけだけどね〜。

    ReplyDelete